عمل لیپوماتیک - مراحل، مزایا و عوارض چربی کشی
نوشته شده توسط : دکتر کرمان

عمل لیپوماتیک - مراحل، مزایا و عوارض چربی کشی

آیا بیمه مخارج عمل لیپوماتیک را پوشش می دهد؟ این فرآیند حدود 2-4 ساعت زمان می برد. عمل این منطقه می تواند به شکل ظاهری زیباتر، اندامی به شکل ساعت شنی و کاهش اندازه لباس و شلوار کمک کند. • حدود یک ساعت قبل از عمل آنتی بیوتیک داده شود. ممکن است تاکنون نام لیپوساکشن را به وفور شنیده باشید یا حتی یکی از نزدیکانتان آن را انجام داده باشد. 2. تا زمانی که متخصص توصیه می کند، نباید فعالیت سنگین انجام داده و حتی ورزش کنید. شکم نسبت به سایر اندامها، مقاومت بیشتری در برابر رژیم و ورزش داشته و حتی فعالترین افراد را نسبت به ظاهر خود ناامید میکند. این کار همچنین موجب خواهد شد که آثار جانبی به مراتب کم تری نسبت به فعالیت هایی مثل لیپوساکشن، در بدن فرد ظاهر شوند. این هزینهها شامل هزینههای بیمارستان یا مرکز جراحی، هزینه بیهوشی، دستمزد متخصص، میزان چربی موجود در بافت شکم و پهلو و در نتیجه مدت زمان نیاز به کار و سایر هزینهها میباشد.

در مقایسه با تکنیک های جراحی، چون در طول لیپوماتیک هیچ برشی وجود ندارد، بعد از آن شکل صاف تر و ظاهری زیبا در اندام مشاهده می شود و هیچ تغییر ناخوشایندی در آن ایجاد نمی شود. بنابراین توصیه می کنیم چند روز قبل از جراحی، این مواد را کنار بگذارید. کلاژن پروتئینی است که رشته ای مانند است و جهت حفظ ساختار پوست و سلامت آن لازم و ضروری می باشد. نتایج عملهایی مانند پیکرتراشی، لیپولیز و لیپوساکشن که با هدف استخراج چربی و ایجاد تناسب اندام انجام میشوند، میتوانند تا همیشه ماندگار باشند اما به شرطی که برای حفظ نتایج به دست آمده تلاش کنید. اگر زندگی سالم را در زمینه کنترل وزن حفظ کنید، عمل زیبایی لیپوماتیک درهای یک زندگی مناسب را برای شما باز می کند. با این وجود، اکثریت قشر زنانی که باردار شدهاند، در نهایت از نتایج بدست آمده از جراحی لیپوماتیک شکم به تنهایی خوشحال هستند و نیازی به ابدومینوپلاستی (جراحی زیبایی شکم) ندارند. با این وجود، احتمال وقوع این موارد تقریباً صفر است.

از آنجایی که در لیپوساکشن از حرارت برای تخریب چربیها استفاده میشود، گاه احتمال سوختگی و آسیب دیدن پوست توسط حرارت وجود دارد. 3. نوع بدن: از آنجایی که قیمت نهایی تا حدی با مقدار چربی برداشته شده تعیین میشود، درمان برای کسانی که چاقتر هستند، هزینه بیشتری خواهد داشت. برای انجام این کار لازم است تا به بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی مراجعه کنید. بنابراین بهتر است در جلسات مشاوره در مورد بهترین روش برای عمل لاغری تصمیم بگیرید. با این حال افرادی که دارای اضافه وزن بالایی هستند، نیاز به جراحی در جلسات متعدد هستند. باید به این نکته توجه داشت برای اینکه برای مدت زمان طولانی می خواهید چربی ها بازنگردد باید از روشی استفاده کنید که هم موثر بوده و هم دارای کمترین عوارض باشد. سروما ها معمولاً در زیر قسمت برش داده قرار دارند و اگر كوچك باشند به طور طبیعی برطرف می شوند. شما میتوانید از وازلین یا سایر کرم های مفید برای برطرف کردن خارش در نقاطی که لیپوماتیک انجام داده اید هم استفاده کنید. تمامی این افراد هر کدام با توجه به نیاز خود باید لیپوماتیک انجام داده و در کنار آن سایر روش های جراحی مانند ابدومینوپلاستی و یا پیکرتراشی را تجربه کنند.

برش کوچک در پشت بازو و در بالای آرنج داده می شود. در لیپوساکشن، جهت خروج چربی از بدن، چند برش کوچک داده می شود و از کانولا جهت خروج چربی استفاده می شود لذا اسکار و جای زخم بسیار کوچک خواهد بود. با این حال، چنانچه فردی که لیپوساکشن می کند بعد از عمل، سبک زندگی ناسالمی را در پیش بگیرد این خطر وجود دارد که سلول های چربی باقیمانده در بدن، حجم بیشتری پیدا کرده و بزرگ شوند. بعد از عمل لیپوماتیک ران چه باید کرد؟ بزرگی سینه ی مردان اگر چه غیر طبیعی است ولی به دلیل افزایش میزان چربی در ناحیه سینه و قفسه سینه اتفاق می افتد. بانوان در بیشتر موارد در ناحیه باسن دچار افزایش چربی می شوند. دوران بهبودیبعد از عمل ، محل برش با پانسمان یا بانداژ پوشانده می شود . 1. محل سکونت شما و نرخ عملهای زیبایی در منطقهای که در آن حضور دارید.

یکی از فاکتورهایی که افراد برای جراحی زیبایی تناسب اندام در نظر می گیرند هزینه لیپوماتیک می باشد. لیپوساکشن در ناحیه ساق پا کمتر رایج است، اما تغییر شکل پاها ممکن است به شما کمک کند که به یک اندام جذاب تر و خوش فرم تر برسید و ساق پای شما باریک تر به نظر برسند. در برخی موارد افزایش چربی به همراه افزایش پوست در ناحیه بخصوص وجود دارد. متاسفانه برخی از پزشکان عمومی، تکنسین ها و متخصص زنان و سایر رشته ها وارد این حوزه شده اند که می تواند عوارض عمل را بالا ببرد. تمامی عمل های جراحی ، مشکلات منحصر به فرد خود را دارند ؛ اما در رابطه با عمل ليپوساکشن ، باید ذکر شود که اگر به دست جراح پلاستیک ماهر و چیره دست انجام گیرد ، خطری بیماران را تهدید نخواهد کرد ؛ اما در صورتی که عمل جراحی ليپوساکشن ، به دست پزشکی که در این زمینه به اندازه کافی مهارت ندارد ، انجام گیرد ؛ خطراتی ؛ همچون درد شدید ، عفونت ، بی حسی ، بروز آمبولی ، تجمع مایه در زیر پوست ، آسیب دیدگی عصب ها ، سوختگی ، شلی پوست و غیره بعد از عمل لیپوساکشن بیماران را تهدید خواهد کرد ؛ لازم به ذکر است ، بروز عوارضی ؛ همچون تورم ، کبودی ، قرمزی و از این قبیل موارد پس از ليپوساکشن مسئله ای عادی بوده که به مرور زمان از بین می رود و جای نگرانی ندارد.

منبع الو جراح





:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: